Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol SC80,175cm ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sebbe_81" data-source="post: 610941" data-attributes="member: 102476"><p>Tjena</p><p></p><p>Är helt ny här på forumet och skulle behöva lite expert råd. Har åkt bräda i 13 år men vill nu byta till skidor. Vill ha en friåkningskida som går att använda till allt dvs,Pist 60%,offpist 30% samt lite åkning i park ca 10%.Är ju nyböjare på skidor men hoppas komma igång ganska så fort. Så vad tror ni om denna skida?? Jag är 174 cm lång, 76 kg. Är den en bra skida att lära sig på och utvecklas med? Vad tror ni om längden? Går det att åka baklänges på den om jag nu kommer dit?</p><p></p><p>Tacksam för svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sebbe_81, post: 610941, member: 102476"] Tjena Är helt ny här på forumet och skulle behöva lite expert råd. Har åkt bräda i 13 år men vill nu byta till skidor. Vill ha en friåkningskida som går att använda till allt dvs,Pist 60%,offpist 30% samt lite åkning i park ca 10%.Är ju nyböjare på skidor men hoppas komma igång ganska så fort. Så vad tror ni om denna skida?? Jag är 174 cm lång, 76 kg. Är den en bra skida att lära sig på och utvecklas med? Vad tror ni om längden? Går det att åka baklänges på den om jag nu kommer dit? Tacksam för svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol SC80,175cm ?
Tillbaka
Topp