Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Scratch Brigade eller Armada ARV?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 365591" data-attributes="member: 58561"><p>står det mellan de två tycker jag du ska välja scratch brigade, men så har jag heller aldrig varit något fan av armada. jag har inte hunnit åka på årets scratch brigade än, men fjolårets tyckte jag var en riktigt rolig skida och jag tror inte årets är sämre! givetvis är kanske inte 185 (brigade) ideallängden när man som du är 190, men å andra sidan ska den ju funka i park också låter det som, och då kan det kanske vara ett smart val.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 365591, member: 58561"] står det mellan de två tycker jag du ska välja scratch brigade, men så har jag heller aldrig varit något fan av armada. jag har inte hunnit åka på årets scratch brigade än, men fjolårets tyckte jag var en riktigt rolig skida och jag tror inte årets är sämre! givetvis är kanske inte 185 (brigade) ideallängden när man som du är 190, men å andra sidan ska den ju funka i park också låter det som, och då kan det kanske vara ett smart val. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Scratch Brigade eller Armada ARV?
Tillbaka
Topp