Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
rossignol scratch fs?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="myshenke" data-source="post: 186063" data-attributes="member: 64916"><p>hejsan! nu kan jag få ett bra pris på ett par rossignol scratch fs, 180 långa.</p><p>jag är ca 183cm lång och väger 70kg jag håller mig ganska ofta utanför pisten men det blir även en del park. har inte ägt några skidor innan, har mest kört snowboard eller hyrt skidor.</p><p>Hur tror ni att dom här skidorna kommer fungera för mig?</p><p>tack för svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="myshenke, post: 186063, member: 64916"] hejsan! nu kan jag få ett bra pris på ett par rossignol scratch fs, 180 långa. jag är ca 183cm lång och väger 70kg jag håller mig ganska ofta utanför pisten men det blir även en del park. har inte ägt några skidor innan, har mest kört snowboard eller hyrt skidor. Hur tror ni att dom här skidorna kommer fungera för mig? tack för svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
rossignol scratch fs?
Tillbaka
Topp