Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Scratch Sprayer BC
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skandalomsusad" data-source="post: 257519" data-attributes="member: 38490"><p>Funderar på att köpa ett par Rossignol Scratch Sprayer BC. Har läst en del om dem och de verkar ju utan tvekan vara bra & ett bra köp. Jag åker allt möjligt, pist, park, puder och undrar om någon kan säga om dessa då är ett bra köp för mig då? Jag tycker de passar bra till det jag åker men är ingen expert på vad för skidor som passar riktigt. Undrar därför om det finns någon som kan bekräfta eller dementera detta och vill givetvis också veta fördelar och nackdelar med dessa. </p><p></p><p>Jag kan köpa dessa för 3900 kr med bind. och nypris är ju 5000 kr med/utan bindning. De jag kan köpa är inte använda någon gång och är från en privatperson, jag undrar lite om det kan vara så att dem är "oäkta". Eftersom det verkar vara lite väl billigt för ett par som inte är använda någon gång och dessutom medföljer bindningar. Finns det något speciellt man kan kolla på eller se som utmärker dem om de skulle vara "oäkta" eller äkta? </p><p></p><p>Tack på förhand</p><p></p><p>Mvh Christoffer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skandalomsusad, post: 257519, member: 38490"] Funderar på att köpa ett par Rossignol Scratch Sprayer BC. Har läst en del om dem och de verkar ju utan tvekan vara bra & ett bra köp. Jag åker allt möjligt, pist, park, puder och undrar om någon kan säga om dessa då är ett bra köp för mig då? Jag tycker de passar bra till det jag åker men är ingen expert på vad för skidor som passar riktigt. Undrar därför om det finns någon som kan bekräfta eller dementera detta och vill givetvis också veta fördelar och nackdelar med dessa. Jag kan köpa dessa för 3900 kr med bind. och nypris är ju 5000 kr med/utan bindning. De jag kan köpa är inte använda någon gång och är från en privatperson, jag undrar lite om det kan vara så att dem är "oäkta". Eftersom det verkar vara lite väl billigt för ett par som inte är använda någon gång och dessutom medföljer bindningar. Finns det något speciellt man kan kolla på eller se som utmärker dem om de skulle vara "oäkta" eller äkta? Tack på förhand Mvh Christoffer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Scratch Sprayer BC
Tillbaka
Topp