Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol soul 7 vs Salomon rocker 2 108
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danieloo" data-source="post: 1037142" data-attributes="member: 146495"><p>Har ju redan en pist skida som piskar på rätt bra i pisten. Så att den ska vara bra i pisten är inget prio utan mer ett plus bara. Kommer väl använda den skidan i 70% offpist. Jag kommer nog ligga på 60kg så ingen mer viktökning här inte haha. Min tanke är ju att skidan ska kunna få mig att lära mig åka offpist och sen när jag väl känner mig bekväm och vågar trycka på mer att jag då inte kommer direkt behöva köpa en skida som ger mig ännu mer utan att den håller måttet då med. Kommer använda den i norden och i alperna siktar ju på att dra ner till alperna varje säsong iaf och få mig nån vecka i norden med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danieloo, post: 1037142, member: 146495"] Har ju redan en pist skida som piskar på rätt bra i pisten. Så att den ska vara bra i pisten är inget prio utan mer ett plus bara. Kommer väl använda den skidan i 70% offpist. Jag kommer nog ligga på 60kg så ingen mer viktökning här inte haha. Min tanke är ju att skidan ska kunna få mig att lära mig åka offpist och sen när jag väl känner mig bekväm och vågar trycka på mer att jag då inte kommer direkt behöva köpa en skida som ger mig ännu mer utan att den håller måttet då med. Kommer använda den i norden och i alperna siktar ju på att dra ner till alperna varje säsong iaf och få mig nån vecka i norden med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol soul 7 vs Salomon rocker 2 108
Tillbaka
Topp