Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol soul 7 vs Salomon rocker 2 108
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ABadHabit" data-source="post: 1037177" data-attributes="member: 82614"><p>Jag åkte v10 på Soul 7 180 cm i Val Thorens, både puder och pist. Är själv lika lång som skidan och väger ca 15 kg mer än dig. Jag skulle inte ha några problem med en lite längre skida, men 180 funkade kalasbra. Var riktigt nöjd med den, lite "vobblig" på plant underlag i hög fart är väl de flesta skidor, men det är ju bara att kanta lite så är problemet löst. Jag kanske inte åkte tillräckligt fort, men något fladder märkte jag aldrig av iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ABadHabit, post: 1037177, member: 82614"] Jag åkte v10 på Soul 7 180 cm i Val Thorens, både puder och pist. Är själv lika lång som skidan och väger ca 15 kg mer än dig. Jag skulle inte ha några problem med en lite längre skida, men 180 funkade kalasbra. Var riktigt nöjd med den, lite "vobblig" på plant underlag i hög fart är väl de flesta skidor, men det är ju bara att kanta lite så är problemet löst. Jag kanske inte åkte tillräckligt fort, men något fladder märkte jag aldrig av iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol soul 7 vs Salomon rocker 2 108
Tillbaka
Topp