Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Soul 7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1083146" data-attributes="member: 29440"><p>Är det någon mer skillnad på åkegenskaperna än mindre tipflap?</p><p>Kan man ligga kvar längre på skär i svängen. Läste i några tester att bakänden ville släppa i slutet på svängen pga den relativt mjuka tailen. Borde vara betydligt bättre nu då? </p><p>Bättre kantgrepp?</p><p>Är den fortfarande lika lätthanterlig i lössnö och lika bra flyt som föregångaren?</p><p></p><p> [USER=161055]@Tempokungen[/USER] ,</p><p>Har du provåkt skidan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1083146, member: 29440"] Är det någon mer skillnad på åkegenskaperna än mindre tipflap? Kan man ligga kvar längre på skär i svängen. Läste i några tester att bakänden ville släppa i slutet på svängen pga den relativt mjuka tailen. Borde vara betydligt bättre nu då? Bättre kantgrepp? Är den fortfarande lika lätthanterlig i lössnö och lika bra flyt som föregångaren? [USER=161055]@Tempokungen[/USER] , Har du provåkt skidan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Soul 7
Tillbaka
Topp