rossignol sprayer bc dom nya

Fiddeponken

Ny medlem
kolla ja har köpt årets rossignol scratch bc dom vita. men ja vet inte om ja gjorde rätt elr fel ja e 176 och väger 75 och är 13 ja köpte 170 skidorna. men kommer dom att funka i pisten me för där åker jag ungefär lika mkt som park. men eftersom ja åker mest pist och park gjorde ja fel val då?

kan inte mycket om ross-skidorna men sprayerskidorna ska väl vara ganska allround. men varför köpte du BCskidor om dui åker pist och park??

för att ja åkte på förra årets men dom va sköna både pist och park. men ja ville ha scott p3 men dom fans inte kvar att köpa i jönköping så de blev bcerna men de kommer nog funka men ville veta va ni andra tycker!?

FIDDE3:
Det blir skitbra! Du växer och hade du köpt 176 så hade du ändå växt ut dom till nästa år.

Åk och var glad. Det är fina lagg!

jag kör på dem dom är as sköna bra i pist och park har inte kört puder än men det ska säkert gå bra de med

bra köp du har gjort :)

Dustbin_Dan sa:
FIDDE3:
Det blir skitbra! Du växer och hade du köpt 176 så hade du ändå växt ut dom till nästa år.

Åk och var glad. Det är fina lagg!
Han har i och för sig köpt 170 så och han är 176...

//H

jag har med dessa å de värka sköna ... .

men en fråga har aldrig rail innan så försökte lite nu när vi var iväg å det blev ju ett par fina repor :D blir det alltid så eller ?

bagge_87 sa:

men en fråga har aldrig rail innan så försökte lite nu när vi var iväg å det blev ju ett par fina repor :D blir det alltid så eller ?
Bagge. Du måste ju anta att det beror på vilket material det är på din rail! Om du kör på en plastrail så får du oftast inga repor men om du kanske kör på en rostig metallrail så är ju risken desto större att dina skidor blir defekta.

Flurre sa:
bagge_87 sa:

Bagge. Du måste ju anta att det beror på vilket material det är på din rail! Om du kör på en plastrail så får du oftast inga repor men om du kanske kör på en rostig metallrail så är ju risken desto större att dina skidor blir defekta.
jao det förstår jag :D

detta var typ en box ? plast i mitten å järn på sidorna om nån förstår :) en helt vanlig alltså .... men testade bara några ggr å det blev som sagt fina repor dom som railar mkt håller det för alla e ät ju inte sponsrade ......

jaaa, skidorna håller om du gör rätt. jag kör till 70% rails och mina skidor har aldrig gått sönder pga det, däremot skadas ju stålkanterna och det är inte så kul o köra på is längre :P

Tillbaka
Topp