Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol X-FIGHT 3rd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vhansson" data-source="post: 133644" data-attributes="member: 55618"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag har fått ett riktigt shyst pris på ett par rossignol X-FIGHT 3rd, och tänkte höra om någon har några erfarenheter av dom? Är alltid bra å höra något annat än affärens... Eftersom jag själv inte är jättekunnig.</p><p>Jag har åkt hela mitt liv, någon vecka om året så jag är en god åkare enligt mig själv, och jag är ute efter ett par pistskidor men som ska funka bra i lössnön också, allround helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vhansson, post: 133644, member: 55618"] Tjena! Jag har fått ett riktigt shyst pris på ett par rossignol X-FIGHT 3rd, och tänkte höra om någon har några erfarenheter av dom? Är alltid bra å höra något annat än affärens... Eftersom jag själv inte är jättekunnig. Jag har åkt hela mitt liv, någon vecka om året så jag är en god åkare enligt mig själv, och jag är ute efter ett par pistskidor men som ska funka bra i lössnön också, allround helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol X-FIGHT 3rd
Tillbaka
Topp