Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Zenith Z9 vs Völkl Tigershark 10ft/12ft
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FanBee" data-source="post: 520600" data-attributes="member: 92233"><p>Hjäääälp önskar en novis i skidjungeln!</p><p></p><p>Min längd 193 vikt 95 åker till 95% i pist. (gillar fart och sväng)</p><p></p><p>Jag har testat Rossignol Zenith Z9 176cm och fann dessa som underbara, önskar nu hjälp att hitta liknande/jämförbara skidor. Har kollat lite på Völkl Tigershark 10 & 12....så nu till mina frågor:</p><p></p><p>- Är Rossens Z9:an jämförbar med Tigersharken?</p><p>- Vad är skillnaden mellan Tigersharken 10ft och 12ft?</p><p>- För/nackdelar mellan dessa 3 modeller?</p><p></p><p>Öppen även för andra förslag men har nu snöat in på dessa modeller.</p><p></p><p>Läst spaltmeter om dessa skidor och JA jag vet att jag borde testa Tigersharken åsså ;=)</p><p></p><p>Tacksam för svar...</p><p></p><p>/Mvh Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FanBee, post: 520600, member: 92233"] Hjäääälp önskar en novis i skidjungeln! Min längd 193 vikt 95 åker till 95% i pist. (gillar fart och sväng) Jag har testat Rossignol Zenith Z9 176cm och fann dessa som underbara, önskar nu hjälp att hitta liknande/jämförbara skidor. Har kollat lite på Völkl Tigershark 10 & 12....så nu till mina frågor: - Är Rossens Z9:an jämförbar med Tigersharken? - Vad är skillnaden mellan Tigersharken 10ft och 12ft? - För/nackdelar mellan dessa 3 modeller? Öppen även för andra förslag men har nu snöat in på dessa modeller. Läst spaltmeter om dessa skidor och JA jag vet att jag borde testa Tigersharken åsså ;=) Tacksam för svar... /Mvh Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Zenith Z9 vs Völkl Tigershark 10ft/12ft
Tillbaka
Topp