Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Zenith Z9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iana" data-source="post: 292373" data-attributes="member: 29664"><p>Personligen tycker jag att zenith z 9 är en grym pistskida om man avser att bara åka pist med dem...(jag är tjej 170 cm /75kg)</p><p>Har även riktigt goda recentioner att vidarebefodra från skidlärar kollegor: 1 kille 175 lång, rätt smal, galen när det gäller carving, han säger att det är en av de bästa pistskidor han testat.</p><p>Kille 180 lång, smalis, duktig åkare på alla plan. </p><p>Tjej 170 smal och liten, skidan blev henne lite övermäktig utan att bli omöjlig...</p><p></p><p>Lite testrapporter från olika människor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iana, post: 292373, member: 29664"] Personligen tycker jag att zenith z 9 är en grym pistskida om man avser att bara åka pist med dem...(jag är tjej 170 cm /75kg) Har även riktigt goda recentioner att vidarebefodra från skidlärar kollegor: 1 kille 175 lång, rätt smal, galen när det gäller carving, han säger att det är en av de bästa pistskidor han testat. Kille 180 lång, smalis, duktig åkare på alla plan. Tjej 170 smal och liten, skidan blev henne lite övermäktig utan att bli omöjlig... Lite testrapporter från olika människor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Zenith Z9
Tillbaka
Topp