Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Zenith ZX?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SteniS87" data-source="post: 373695" data-attributes="member: 77692"><p>Hej!</p><p></p><p>Hade tänkt köpa mig ett par skidor och pjäxor. Åker 1-2 veckor per år (i både alperna och Norden) och anser mig vara en relativt duktig åkare. Har alltid hyrt skidor innan, men känner att det kanske är dags att köpa ett par då jag förmodligen inte växer längre (möjligtvis på bredden i så fall).</p><p></p><p>Har spanat in lite skidor här och var och hittat ett fint erbjudande på Rossignol Zenith ZX Sport med Axium 110 bindningar för 259 Euro (hittade samma på Stadium för 3999 SEK). Någon som har bra koll på dessa? Vad jag själv läst så ska de vara ganska all-round, vilket jag är ute efter. Åker mestadels i pist, men även en del offpist.</p><p></p><p>Bra tips på pjäxor till? Är det en bra idé att köpa pjäxor på nätet?</p><p></p><p>MVH</p><p>Daniel</p><p></p><p>P.S. Ur ett ekonomiskt perspektiv, när brukar de bästa erbjudandena dyka upp? Ska inte åka förrän om 4 månader (Val Thorens), men skidsuget börjar redan krypa rätt rejält i mig :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SteniS87, post: 373695, member: 77692"] Hej! Hade tänkt köpa mig ett par skidor och pjäxor. Åker 1-2 veckor per år (i både alperna och Norden) och anser mig vara en relativt duktig åkare. Har alltid hyrt skidor innan, men känner att det kanske är dags att köpa ett par då jag förmodligen inte växer längre (möjligtvis på bredden i så fall). Har spanat in lite skidor här och var och hittat ett fint erbjudande på Rossignol Zenith ZX Sport med Axium 110 bindningar för 259 Euro (hittade samma på Stadium för 3999 SEK). Någon som har bra koll på dessa? Vad jag själv läst så ska de vara ganska all-round, vilket jag är ute efter. Åker mestadels i pist, men även en del offpist. Bra tips på pjäxor till? Är det en bra idé att köpa pjäxor på nätet? MVH Daniel P.S. Ur ett ekonomiskt perspektiv, när brukar de bästa erbjudandena dyka upp? Ska inte åka förrän om 4 månader (Val Thorens), men skidsuget börjar redan krypa rätt rejält i mig :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol Zenith ZX?
Tillbaka
Topp