Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rösta borgerligt för skidåkningens skull?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lasse_are" data-source="post: 130800" data-attributes="member: 43520"><p>Länge leve kapetalismen!!!! </p><p></p><p>Det är ju klart man röstar bogeligt, man får ju inte vara dum för då blir man röd!!!!!!! Det har min Mamma sagt...</p><p></p><p>sänk skid skatten, sänk alla andra skatter också, och sparka liv i dagen totalt sönder trachade ungdomar som bara ligger hemma i soffan och tittar på skit på tv.</p><p></p><p>Sen ta och banka lite vätt i alla som är sjukskrivna som är fullt eller delvis arbetskapabel.</p><p></p><p>Sen så måste vi få mer jobb i sverige, så att vi har snorungarna något jobb att erbjuda. </p><p>UHHHHHHHSSSS jag blir så arg!!!!!!!!</p><p></p><p>Jag blir så less på alla slöa ungdomar som bara går omkring och kostar pengar... Självklart om man skadar sig eller blir arbetslös så ska alla ha rätt till ersättning inge snak om saken.</p><p>MEN alla som bara går omkring och säger att deinte finns något jobb...HÖÖÖÖVVVA.</p><p>Det finns ALLTID jobb det handlar bara om hur långt ner man kan sjunka!!"!!!</p><p></p><p>Länge leve Borgarna!!! </p><p></p><p>var är Vårt land på väg???????</p><p></p><p>Se det ur en lortig skidåkares ögon som jobbar hela sommaren och hela hösten för att ha råd att åka skidor hela vintern.... Sen vid varje månads utbetalning så står det skatt CA:30-35% som ska gå till någon äcklig liten ungen som inte orkar jobba under sommare...</p><p>"Som hellder går och Sämplar... för att det är skönt att vara ledig....". SPÖÖÖÖ ska dom ha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lasse_are, post: 130800, member: 43520"] Länge leve kapetalismen!!!! Det är ju klart man röstar bogeligt, man får ju inte vara dum för då blir man röd!!!!!!! Det har min Mamma sagt... sänk skid skatten, sänk alla andra skatter också, och sparka liv i dagen totalt sönder trachade ungdomar som bara ligger hemma i soffan och tittar på skit på tv. Sen ta och banka lite vätt i alla som är sjukskrivna som är fullt eller delvis arbetskapabel. Sen så måste vi få mer jobb i sverige, så att vi har snorungarna något jobb att erbjuda. UHHHHHHHSSSS jag blir så arg!!!!!!!! Jag blir så less på alla slöa ungdomar som bara går omkring och kostar pengar... Självklart om man skadar sig eller blir arbetslös så ska alla ha rätt till ersättning inge snak om saken. MEN alla som bara går omkring och säger att deinte finns något jobb...HÖÖÖÖVVVA. Det finns ALLTID jobb det handlar bara om hur långt ner man kan sjunka!!"!!! Länge leve Borgarna!!! var är Vårt land på väg??????? Se det ur en lortig skidåkares ögon som jobbar hela sommaren och hela hösten för att ha råd att åka skidor hela vintern.... Sen vid varje månads utbetalning så står det skatt CA:30-35% som ska gå till någon äcklig liten ungen som inte orkar jobba under sommare... "Som hellder går och Sämplar... för att det är skönt att vara ledig....". SPÖÖÖÖ ska dom ha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rösta borgerligt för skidåkningens skull?
Tillbaka
Topp