Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rösta borgerligt för skidåkningens skull?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SethP" data-source="post: 130805" data-attributes="member: 53419"><p>Jaså! Nu ett politiskt forum oxå!?? (Jag ser nog rött.) men OK... Jag kanske ska fylla på lite:</p><p></p><p>Röstar man borgerligt p g a skidskatten eller -momsen (främst eller bara därför) så är nog landet illa ute! Det bör väl finnas åtminstone några frågor till som avgör var ens röst ska hamna... Så tänk ett varv till först! Bara en liten lätt uppmaning, bara...</p><p></p><p>Men å andra sidan: Gör skidskatten till en *valfråga*! Det skulle vara något. Hota sossarna med att den frågan är av avgörande(!?) betydelse för hur rösten faller. Då kanske liftmomsen (skidskatten eller vad den nu eg. heter) sänks fortare än man tar sig nedför Väggen i Sälen!</p><p></p><p>Och du, Goofball! Har vi inte svenska bokstäver i Sverige? Jag menar: Det blir ju lite kryptiskt med "Gor natt av era liv, for fan." Ska det vara ... God natt era små glin, eller? ;-)</p><p></p><p>PS: Heder åt Nojlas! DS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SethP, post: 130805, member: 53419"] Jaså! Nu ett politiskt forum oxå!?? (Jag ser nog rött.) men OK... Jag kanske ska fylla på lite: Röstar man borgerligt p g a skidskatten eller -momsen (främst eller bara därför) så är nog landet illa ute! Det bör väl finnas åtminstone några frågor till som avgör var ens röst ska hamna... Så tänk ett varv till först! Bara en liten lätt uppmaning, bara... Men å andra sidan: Gör skidskatten till en *valfråga*! Det skulle vara något. Hota sossarna med att den frågan är av avgörande(!?) betydelse för hur rösten faller. Då kanske liftmomsen (skidskatten eller vad den nu eg. heter) sänks fortare än man tar sig nedför Väggen i Sälen! Och du, Goofball! Har vi inte svenska bokstäver i Sverige? Jag menar: Det blir ju lite kryptiskt med "Gor natt av era liv, for fan." Ska det vara ... God natt era små glin, eller? ;-) PS: Heder åt Nojlas! DS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rösta borgerligt för skidåkningens skull?
Tillbaka
Topp