Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rösta borgerligt för skidåkningens skull?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Haugland" data-source="post: 130823" data-attributes="member: 54092"><p>Jag mðste sæga att jag ær facinerad av hur ett inlægg om den svenska skidskatten/liftskatten, kalla det vad ni vill, har utvecklats till en trðd om hur vi ska rædda Sverige frðn ekonomisk undergðng.</p><p></p><p>Nðgon dær uppe pðstod att de borgerliga hade sin chans i början av 90-talet och att sossarna fortfarande stædar upp. Kan det inte ha varit sð att sveriges ekonomi redan var helt ðt helvete nær borgarna fick makten och att det inte var særskilt mycket de kunde göra ðt saken. Ær inte 100 pð min sak, men tror att det var nðgot liknande =)</p><p></p><p>Nu avvek jag ocksð visst nðgot frðn ursprungsfrðgan, men vad fan, lite dubbelmoral har væl ingen dött av =) Ja, skidskatten ær för hög!</p><p></p><p>Förresten, 70 spænn för en dosa snus ær væl inget?! Hær pð Island fðr jag pröjsa 100 riksdaler för en dosa islændskt skitsnus!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haugland, post: 130823, member: 54092"] Jag mðste sæga att jag ær facinerad av hur ett inlægg om den svenska skidskatten/liftskatten, kalla det vad ni vill, har utvecklats till en trðd om hur vi ska rædda Sverige frðn ekonomisk undergðng. Nðgon dær uppe pðstod att de borgerliga hade sin chans i början av 90-talet och att sossarna fortfarande stædar upp. Kan det inte ha varit sð att sveriges ekonomi redan var helt ðt helvete nær borgarna fick makten och att det inte var særskilt mycket de kunde göra ðt saken. Ær inte 100 pð min sak, men tror att det var nðgot liknande =) Nu avvek jag ocksð visst nðgot frðn ursprungsfrðgan, men vad fan, lite dubbelmoral har væl ingen dött av =) Ja, skidskatten ær för hög! Förresten, 70 spænn för en dosa snus ær væl inget?! Hær pð Island fðr jag pröjsa 100 riksdaler för en dosa islændskt skitsnus!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rösta borgerligt för skidåkningens skull?
Tillbaka
Topp