Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rösta borgerligt för skidåkningens skull?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wavepimp" data-source="post: 130827" data-attributes="member: 42751"><p>Kunskap! Jag menar inte att moderaterna är frälsare men de har så otroligt mycket mer kunskap och känsla och förståelse för hur världen och sverige ser ut idag än vad sossarna har.</p><p>Hela s-politiken grundas på att prata skit, förneka, hänvisa till utredningar, skylla på andra eller helt enkelt ljuga.. de lever i en fantasivärld där de förnekar eller vägrar inse problem, och om de tvingas erkänna dem så försöker dom bara glida undan istället för att spotta i näven och göra det bättre. Politik bör alltid handla om att göra tillvaron för sin befolkning till det bättre. Varje dag en politker vaknar borde den göra allt de kan för att tjäna sitt land, tyvärr vill sossarna bara slappa.</p><p>Förövrigt anser jag att det är fel att skylla individer som lever på soss o.s.v., eftersom det inte är deras fel. Så länge Göran uppmuntrar folk att ligga hemma i soffan o fuska så är det inte konstigt att folk faktiskt tar tillvara på den möjligheten. Vår regering e en bunch of pussies!</p><p>vi behöver riktiga män och kvinnor men lite fight-spirit som får saker o ting att hända och som erkänner felaktigheter.</p><p></p><p>rymningar, bidragsfusk, mörkande (avvisning av egyptierna), tsunamikatastrofen, Lars-Ohly som e kommunist, den överdrivna och patetiska feminist-debatten, bedrägeri inom SSU och sist men inte minst!:</p><p></p><p>LO-chefer, ni vet dem som är sossar och värnar om arbetarens rätt mot arbetsgivaren och som påstår sig stå på de "svagas" sida. De är fientliga mot alla företagere och människor som lyckas.</p><p>Och de har tagit fastigheter som hade varit ämnade åt de "svaga" för att nyttja dem privat.</p><p></p><p>Hela vänstern är en enda stor dokus-såpa som jag vill spy på!</p><p></p><p>DÄRFÖR MODERATERNA!</p><p></p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wavepimp, post: 130827, member: 42751"] Kunskap! Jag menar inte att moderaterna är frälsare men de har så otroligt mycket mer kunskap och känsla och förståelse för hur världen och sverige ser ut idag än vad sossarna har. Hela s-politiken grundas på att prata skit, förneka, hänvisa till utredningar, skylla på andra eller helt enkelt ljuga.. de lever i en fantasivärld där de förnekar eller vägrar inse problem, och om de tvingas erkänna dem så försöker dom bara glida undan istället för att spotta i näven och göra det bättre. Politik bör alltid handla om att göra tillvaron för sin befolkning till det bättre. Varje dag en politker vaknar borde den göra allt de kan för att tjäna sitt land, tyvärr vill sossarna bara slappa. Förövrigt anser jag att det är fel att skylla individer som lever på soss o.s.v., eftersom det inte är deras fel. Så länge Göran uppmuntrar folk att ligga hemma i soffan o fuska så är det inte konstigt att folk faktiskt tar tillvara på den möjligheten. Vår regering e en bunch of pussies! vi behöver riktiga män och kvinnor men lite fight-spirit som får saker o ting att hända och som erkänner felaktigheter. rymningar, bidragsfusk, mörkande (avvisning av egyptierna), tsunamikatastrofen, Lars-Ohly som e kommunist, den överdrivna och patetiska feminist-debatten, bedrägeri inom SSU och sist men inte minst!: LO-chefer, ni vet dem som är sossar och värnar om arbetarens rätt mot arbetsgivaren och som påstår sig stå på de "svagas" sida. De är fientliga mot alla företagere och människor som lyckas. Och de har tagit fastigheter som hade varit ämnade åt de "svaga" för att nyttja dem privat. Hela vänstern är en enda stor dokus-såpa som jag vill spy på! DÄRFÖR MODERATERNA! peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rösta borgerligt för skidåkningens skull?
Tillbaka
Topp