Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rösta fram nästa års kommentatorer till winterjam?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricNorrlander" data-source="post: 485092" data-attributes="member: 62640"><p>Jag snackade faktiskt med Luke om det vid prisutdelningen, och han var inte främmande för det. Problemet med Luke är att han har en inövad jargong han kör med, vilken tyvärr inkluderar att han säger "Jon Olsson, Oakley and Head....och det går inte ihop med statstelevisionens reklamförbud.</p><p>Men Luke är nog den bästa man kan få, eftersom han kan sporten och känner åkarna. Att han dessutom inte är främmande för att dra en volt i hoppen medan han snackar gör ju inte saken sämre. Man skulle kunna jämföra han med Blomqvist som kommenterar längdskidor, han brukar ju åka banan innan han kommenterar... ;-)</p><p></p><p>Den andra snubben på stadion var en sidekick bara, enligt Luke så gjorde han sig dum för att vara kul ???!!! Jag tycket bara han var pinsam.</p><p></p><p>Jeppenator är nog ett bra tips, kanske det bästa förslaget. Jeppe snackar bra och mycket, och är inte som andra expertkommentatorer på SVT som sitter tyst och man måste pusha för att de ska snacka. Med lite träning och en resa till en tävling innan KOS så att han kan studera åkarna och tricken så kan det bli så bra så...</p><p></p><p>Jag fattar inte hur SVT kan leva med att kommentatorerna har så mycket sakfel och okunskap. Jag såg sändningen på nätet när vi kom hem från Stockholm, och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.</p><p></p><p></p><p>/Jörgen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EricNorrlander, post: 485092, member: 62640"] Jag snackade faktiskt med Luke om det vid prisutdelningen, och han var inte främmande för det. Problemet med Luke är att han har en inövad jargong han kör med, vilken tyvärr inkluderar att han säger "Jon Olsson, Oakley and Head....och det går inte ihop med statstelevisionens reklamförbud. Men Luke är nog den bästa man kan få, eftersom han kan sporten och känner åkarna. Att han dessutom inte är främmande för att dra en volt i hoppen medan han snackar gör ju inte saken sämre. Man skulle kunna jämföra han med Blomqvist som kommenterar längdskidor, han brukar ju åka banan innan han kommenterar... ;-) Den andra snubben på stadion var en sidekick bara, enligt Luke så gjorde han sig dum för att vara kul ???!!! Jag tycket bara han var pinsam. Jeppenator är nog ett bra tips, kanske det bästa förslaget. Jeppe snackar bra och mycket, och är inte som andra expertkommentatorer på SVT som sitter tyst och man måste pusha för att de ska snacka. Med lite träning och en resa till en tävling innan KOS så att han kan studera åkarna och tricken så kan det bli så bra så... Jag fattar inte hur SVT kan leva med att kommentatorerna har så mycket sakfel och okunskap. Jag såg sändningen på nätet när vi kom hem från Stockholm, och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. /Jörgen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rösta fram nästa års kommentatorer till winterjam?
Tillbaka
Topp