Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Röster om Lange Super Blaster
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="acura" data-source="post: 613634" data-attributes="member: 56198"><p>Jag är ett stort fan av langes pjäxor, men de är ju inte kända för att vara de bredaste på marknaden.</p><p>Blasterserien verkar ju dock vara lite bredare än Banshe som jag har.</p><p>Men om du har problem med att atomics breda skor är för smala så skulle jag nog titta åt nått annat håll.</p><p>Skulle rekomendera dig att fixa en vettig sula först och främst och gå till en välsorterad butik med duktig botfitter</p><p>som kan hjälpa dig välja en sko.</p><p>Svårt att ge råd om sådant här utan att se fötterna och veta vad du har för pjäxa nu.</p><p>Rent prestandamässigt är jag väldigt nöjd med mina Banshee från förra året.</p><p></p><p>Mvh Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="acura, post: 613634, member: 56198"] Jag är ett stort fan av langes pjäxor, men de är ju inte kända för att vara de bredaste på marknaden. Blasterserien verkar ju dock vara lite bredare än Banshe som jag har. Men om du har problem med att atomics breda skor är för smala så skulle jag nog titta åt nått annat håll. Skulle rekomendera dig att fixa en vettig sula först och främst och gå till en välsorterad butik med duktig botfitter som kan hjälpa dig välja en sko. Svårt att ge råd om sådant här utan att se fötterna och veta vad du har för pjäxa nu. Rent prestandamässigt är jag väldigt nöjd med mina Banshee från förra året. Mvh Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Röster om Lange Super Blaster
Tillbaka
Topp