Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Röster om Lange Super Blaster
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Massemannen" data-source="post: 855223" data-attributes="member: 121189"><p>Personligen kan jag inte annat än att hylla killen som hjälpte mig på Alpingaraget i STHLM. </p><p>Grymt proffsig och kunnig och dessutom trevlig. Han gjorde som man ska göra. Frågade mig först om hur bra jag är på att åka, var jag vill åka (pist, offpist, etc.) och sedan mätte han fötterna sittandes såväl som ståendes. Både på bredden och längden samt .</p><p></p><p></p><p>Jag vet inte var du fått det ifrån. Lange är väl inte sämre på bredare pjuck än många andra. Finns ju massor av olika modeller. Mina fötter är lite över 100 breda och de Lange jag tjackade funkar utmärkt. Har man extremt breda fötter så är det bästa att låta experterna hjälpa till och välja. De kan ju lästa pjucken också ifall det behövs också.</p><p></p><p>Jag har har korta breda fötter (smala vid hälen och breda framtill). Killen drog fram ett par Lange Super Blaster som kändes jä-la tighta men ok i bredd. Killen på AG meddelade mig att Lange är bra för de som har breda fötter. Dessutom meddelande han mig att eftersom jag har ganska smala vader så skulle Super Blaster funka perfekt för mig.</p><p></p><p>Kan bara säga att efter utprovning, formning av inneskon och formgjutna sulor så kändes pjäxorna helt perfekt!</p><p>Har aldrig varit med om att ett par pjäxor suttit så perfekt innan jag ens kommit ut i backen. Kan bara bli bättre efter de har körts in!</p><p></p><p>Helt enkelt skitnöjd!</p><p>:D</p><p></p><p>Alpingaraget är helt klart värt ett besök!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Massemannen, post: 855223, member: 121189"] Personligen kan jag inte annat än att hylla killen som hjälpte mig på Alpingaraget i STHLM. Grymt proffsig och kunnig och dessutom trevlig. Han gjorde som man ska göra. Frågade mig först om hur bra jag är på att åka, var jag vill åka (pist, offpist, etc.) och sedan mätte han fötterna sittandes såväl som ståendes. Både på bredden och längden samt . Jag vet inte var du fått det ifrån. Lange är väl inte sämre på bredare pjuck än många andra. Finns ju massor av olika modeller. Mina fötter är lite över 100 breda och de Lange jag tjackade funkar utmärkt. Har man extremt breda fötter så är det bästa att låta experterna hjälpa till och välja. De kan ju lästa pjucken också ifall det behövs också. Jag har har korta breda fötter (smala vid hälen och breda framtill). Killen drog fram ett par Lange Super Blaster som kändes jä-la tighta men ok i bredd. Killen på AG meddelade mig att Lange är bra för de som har breda fötter. Dessutom meddelande han mig att eftersom jag har ganska smala vader så skulle Super Blaster funka perfekt för mig. Kan bara säga att efter utprovning, formning av inneskon och formgjutna sulor så kändes pjäxorna helt perfekt! Har aldrig varit med om att ett par pjäxor suttit så perfekt innan jag ens kommit ut i backen. Kan bara bli bättre efter de har körts in! Helt enkelt skitnöjd! :D Alpingaraget är helt klart värt ett besök! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Röster om Lange Super Blaster
Tillbaka
Topp