Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Roy Ski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="callipeiri" data-source="post: 104331" data-attributes="member: 42440"><p>Hej..!</p><p></p><p>Jag rotade häromdagen fram ett par gamla skidor på vinden hemma, som jag kollade lite närmare på... Ca. 150 cm långa, vita, lite twintipade, och med det glassiga namnet Roy Ski Balett. </p><p></p><p>Jag frågade ägaren till dem (pappa) vad detta var för skapelser och fick då en lektion i hur det gick till på den gamla goda tiden... "Jojo, minsann.. Det här med twintip och friåkning, det är bennemej inget nytt".. Okej, tänkte jag, och kollade runt lite på Internet för att kanske hitta lite sköna bilder eller så på skidorna. Kunde va kul och se vad Roy Ski pysslar med idag också.. </p><p></p><p>Hittade dock ingenting om detta märket, och tänkte då att kanske det är någon av alla sanslöst erfarna skiers här som vet nåt om företaget...? Är skidorna nåt att ha? Värt att släpa med dem och tillhörande pjäxor till backen, eller lika bra att låta dem ligga, och åka bräda som vanligt?? Är faktiskt ganska sugen på att testa dessa något exotiska åk=)</p><p></p><p></p><p>//carl</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="callipeiri, post: 104331, member: 42440"] Hej..! Jag rotade häromdagen fram ett par gamla skidor på vinden hemma, som jag kollade lite närmare på... Ca. 150 cm långa, vita, lite twintipade, och med det glassiga namnet Roy Ski Balett. Jag frågade ägaren till dem (pappa) vad detta var för skapelser och fick då en lektion i hur det gick till på den gamla goda tiden... "Jojo, minsann.. Det här med twintip och friåkning, det är bennemej inget nytt".. Okej, tänkte jag, och kollade runt lite på Internet för att kanske hitta lite sköna bilder eller så på skidorna. Kunde va kul och se vad Roy Ski pysslar med idag också.. Hittade dock ingenting om detta märket, och tänkte då att kanske det är någon av alla sanslöst erfarna skiers här som vet nåt om företaget...? Är skidorna nåt att ha? Värt att släpa med dem och tillhörande pjäxor till backen, eller lika bra att låta dem ligga, och åka bräda som vanligt?? Är faktiskt ganska sugen på att testa dessa något exotiska åk=) //carl [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Roy Ski
Tillbaka
Topp