Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Royale vs Air
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="n0bl" data-source="post: 138758" data-attributes="member: 52778"><p>Kevin,</p><p></p><p>Burton byggs inte för hand längre.</p><p></p><p>Det är ju lätt att snöa in på något speciellt märke, särkilt Burton! De gör helt OK brädor, bättre än de många andra, men samtidigt lever de stenhårt på sin starka ställning på marknaden.</p><p></p><p>Man får väldigt mycket bräda för pengarna om man riktar in sig på de mindre tillverkarna.</p><p></p><p>Ett exempel:</p><p></p><p>Burton Royal kostar 400$ på REI.com, för samma pengar får du:</p><p></p><p>Gnu Riders Choice - Kommentarer överflödiga...</p><p></p><p>Option Booter - Jag har bara gott att säga om Option(Har en själv)</p><p></p><p>På boardmerchant.com hittar du:</p><p></p><p>LibTech Dark Series 158 Wide 2005 för 250$</p><p></p><p></p><p>Kanske låter som om jag klankar ner på Burton...och det gör jag också, lite bara!</p><p></p><p>Lycka till och skriv gärna vad du köpte!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="n0bl, post: 138758, member: 52778"] Kevin, Burton byggs inte för hand längre. Det är ju lätt att snöa in på något speciellt märke, särkilt Burton! De gör helt OK brädor, bättre än de många andra, men samtidigt lever de stenhårt på sin starka ställning på marknaden. Man får väldigt mycket bräda för pengarna om man riktar in sig på de mindre tillverkarna. Ett exempel: Burton Royal kostar 400$ på REI.com, för samma pengar får du: Gnu Riders Choice - Kommentarer överflödiga... Option Booter - Jag har bara gott att säga om Option(Har en själv) På boardmerchant.com hittar du: LibTech Dark Series 158 Wide 2005 för 250$ Kanske låter som om jag klankar ner på Burton...och det gör jag också, lite bara! Lycka till och skriv gärna vad du köpte! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Royale vs Air
Tillbaka
Topp