Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Royale vs Air
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 138761" data-attributes="member: 44213"><p>jag åkte snöbräda första ggn 1989 och körde sönder en hooger booger och en kemper.. sen fick jag hyra min första burton (och jag visste inte så mycket om det märket då). det var något annorlunda och hade en skönare känsla tyckte jag då.. </p><p></p><p>1990 så började min karriär ta lite mer fart men jag hade faaan inte råd med de dyra burtongrejjerna så jag körde på libtech, q-stix, morrow och niedecker.. med varierande resultat. jag kan säga att morrowbrädorna var jäfligt sköna jämfört med resten.. </p><p></p><p>1996 (tror jag) så hade jag jobbat å sparat ihop till min första burton (en balance 152, terje haakonsen promodel med custombindningar) detta var en känsla som revolutionerade min åkning och min själ njöt i fulla drag.. </p><p></p><p>sen dess är jag hooked på burton, gillar deras bindningar med många inställningsmöjligheter, deras sköna skor (som blev 100% sköna förra sässongen med deras gula bananer som gjorde hälgreppet till en njutning) jag älskar deras känsla i brädorna och har väl åkt på ca: 20 stycken burtonbrädor genom åren.. har knäckt en dominant förra säsongen och sett sprickor i laminatet många många ggr.. jag vet att det inte är det högsta kvaliten OCH jag har inget att jämföra med då jag ej kört något annat sen 96 (??) .. jag håller fullständigt med att burton har blivit jäfligt hypat och att de inte är lika bra eller bättre än andra mer okända märken..</p><p></p><p></p><p>jag är bara kär i burton och förlåter hennes misstag... jag är hooked och kommer att vara det länge.</p><p></p><p></p><p>/Kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 138761, member: 44213"] jag åkte snöbräda första ggn 1989 och körde sönder en hooger booger och en kemper.. sen fick jag hyra min första burton (och jag visste inte så mycket om det märket då). det var något annorlunda och hade en skönare känsla tyckte jag då.. 1990 så började min karriär ta lite mer fart men jag hade faaan inte råd med de dyra burtongrejjerna så jag körde på libtech, q-stix, morrow och niedecker.. med varierande resultat. jag kan säga att morrowbrädorna var jäfligt sköna jämfört med resten.. 1996 (tror jag) så hade jag jobbat å sparat ihop till min första burton (en balance 152, terje haakonsen promodel med custombindningar) detta var en känsla som revolutionerade min åkning och min själ njöt i fulla drag.. sen dess är jag hooked på burton, gillar deras bindningar med många inställningsmöjligheter, deras sköna skor (som blev 100% sköna förra sässongen med deras gula bananer som gjorde hälgreppet till en njutning) jag älskar deras känsla i brädorna och har väl åkt på ca: 20 stycken burtonbrädor genom åren.. har knäckt en dominant förra säsongen och sett sprickor i laminatet många många ggr.. jag vet att det inte är det högsta kvaliten OCH jag har inget att jämföra med då jag ej kört något annat sen 96 (??) .. jag håller fullständigt med att burton har blivit jäfligt hypat och att de inte är lika bra eller bättre än andra mer okända märken.. jag är bara kär i burton och förlåter hennes misstag... jag är hooked och kommer att vara det länge. /Kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Royale vs Air
Tillbaka
Topp