Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
[RR] La Clusaz, en resa till möjlksyran. 14-16/1
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mangus" data-source="post: 850428" data-attributes="member: 43710"><p>Tack för den positiva feedbacken. </p><p></p><p>Jag har korrektur läst det själv två gånger med en dag i mellan och ber om ursäkt för det som slunkigt igenom. Jag är inte bättre än såhär på att skriva i dagsläget. För mig är det här lite terapiarbete då jag avskyr att skriva, men jag jobbar på att bli bättre. Enda sättet är ju att göra saker som är på gränsen till övertramp i sin komfortzon. Vilket det här är för mig. </p><p>Har tyvärr ingen svenskspråkig människa i närheten som kan hjälpa mig med korrekturläsningen.</p><p></p><p>Jag återkommer när nåt nytt intressant dyker upp. </p><p>Just nu är det bara semitråkig pist och utanför händer inte mycket roligt då det har regnat för ett tag sen och solen värmer för lite för att det ska bli mjukt och alla gamla spår finns kvar. I de delar som ligger i skuggan kan man om man verkligen vill se lite snö som virvlar men det är bara köra på ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mangus, post: 850428, member: 43710"] Tack för den positiva feedbacken. Jag har korrektur läst det själv två gånger med en dag i mellan och ber om ursäkt för det som slunkigt igenom. Jag är inte bättre än såhär på att skriva i dagsläget. För mig är det här lite terapiarbete då jag avskyr att skriva, men jag jobbar på att bli bättre. Enda sättet är ju att göra saker som är på gränsen till övertramp i sin komfortzon. Vilket det här är för mig. Har tyvärr ingen svenskspråkig människa i närheten som kan hjälpa mig med korrekturläsningen. Jag återkommer när nåt nytt intressant dyker upp. Just nu är det bara semitråkig pist och utanför händer inte mycket roligt då det har regnat för ett tag sen och solen värmer för lite för att det ska bli mjukt och alla gamla spår finns kvar. I de delar som ligger i skuggan kan man om man verkligen vill se lite snö som virvlar men det är bara köra på ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
[RR] La Clusaz, en resa till möjlksyran. 14-16/1
Tillbaka
Topp