Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
RTM 84 UVO 177cm - För avancerade för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1197654" data-attributes="member: 144594"><p>Vad har du för pjäxor? För mjuka pjäxor funkar dåligt med sådana skidor. Min fru köpte ett par Völkl Kenja efter att ha åkt ungefär lika mycket som du, hon gillade dem men först när hon fick styvare pjäxor så kom det riktiga lyftet. Sedan dess är de oskiljaktiga (jag blir nästan svartsjuk)</p><p></p><p>Men om du ändå inte trivs på skidorna så är det så. Tror också att de kan vara något för avancerade för dig i nuläget. </p><p></p><p>Behåll dem men köp ett par begagnade medelskidor eller hyr något år eller två tills du lärt dig få ner mer kraft och teknik i skidorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1197654, member: 144594"] Vad har du för pjäxor? För mjuka pjäxor funkar dåligt med sådana skidor. Min fru köpte ett par Völkl Kenja efter att ha åkt ungefär lika mycket som du, hon gillade dem men först när hon fick styvare pjäxor så kom det riktiga lyftet. Sedan dess är de oskiljaktiga (jag blir nästan svartsjuk) Men om du ändå inte trivs på skidorna så är det så. Tror också att de kan vara något för avancerade för dig i nuläget. Behåll dem men köp ett par begagnade medelskidor eller hyr något år eller två tills du lärt dig få ner mer kraft och teknik i skidorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
RTM 84 UVO 177cm - För avancerade för mig?
Tillbaka
Topp