Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rum 4 veckor alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josefin-Hansson" data-source="post: 363190" data-attributes="member: 74891"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag och min vän är på jakt efter boende i skidort i alperna. 4 veckor i februari eller mars 2008. Har ni några tips på vart man börja leta, är det svårt att få tag på boende och vart kommer man hamna prismässigt? Vi delar gärna boende ihop med andra, pratar både engelska och franska flytande.</p><p></p><p>Med vänlig hälsning</p><p>Josefin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josefin-Hansson, post: 363190, member: 74891"] Hej! Jag och min vän är på jakt efter boende i skidort i alperna. 4 veckor i februari eller mars 2008. Har ni några tips på vart man börja leta, är det svårt att få tag på boende och vart kommer man hamna prismässigt? Vi delar gärna boende ihop med andra, pratar både engelska och franska flytande. Med vänlig hälsning Josefin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rum 4 veckor alperna
Tillbaka
Topp