Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Rum Oslo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 240157" data-attributes="member: 55515"><p>Jodå!</p><p></p><p>Annars skulel jag varit väldigt deprimerad nu..</p><p>Åker ner den 12 istället för den 7 som planerat, får inte flyga på 3 månader (!) så jag måste åka dyr och seg buss ner :/</p><p></p><p>Tur ändå att jag hade planerat att åka ner i januari och inte nu för då skulle jag missat hela 2-3 veckor (!)...</p><p></p><p>Ta hand om Oslo, är en väldigt skön stad. Lite för mycket pubar som tar ens pengar bara :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 240157, member: 55515"] Jodå! Annars skulel jag varit väldigt deprimerad nu.. Åker ner den 12 istället för den 7 som planerat, får inte flyga på 3 månader (!) så jag måste åka dyr och seg buss ner :/ Tur ändå att jag hade planerat att åka ner i januari och inte nu för då skulle jag missat hela 2-3 veckor (!)... Ta hand om Oslo, är en väldigt skön stad. Lite för mycket pubar som tar ens pengar bara :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Rum Oslo
Tillbaka
Topp