Rumskamrater till lägenhet i Val d'isere sökes! 12/13

emiliamik

Ny medlem
Helloj everybody!

Jag och min kusin tänkte säsonga i Val d'isere nu i vinter! Och för att åstadkomma så lite skada som möjligt för plånkan när det gäller boende och naturligtvis få en roligare resa vill vi dela lägenhet med några sköningar!

Lite info då, en brunett en blondin, båda hinner bli 20 år när vi sätter våra fötter i Frankrike och dessutom har vi exotiska rötter.

Hör gärna av er om detta låter lockande så ska vi komma överens om något bra och hitta en lägenhet vi kommer trivas med! :)

Hörs snart I hope! Kan höras på mail, här eller facebook. Creativity is all we need!

Emilia Mikheel
emiliamikheel@me.com

/Emilia & Marianne

Hej Emilia ! Vi är två 22 åriga tjejer från ulricehamn som också söker skönt folk att hänga och dela lägenhet med. När hade ni tänkt Att dra ner månne? Är så gaolet sugna på att säsonga igen. Tjoho! Har ni börjat kolla upp boende än? Kostnad/ läge osv? Ha de gott !Johanna och Lotta :) johannadahlander@live.se

Tjena Emilia,

Vi är två dudes som ska säsonga denna vinter. Men vi har problem att fixa boende får två pers. Vore grymt att kunna dela boende. Hör av er om ni är intresserade.

Andreas Och Mattias
aonygren@gmail.com
mattias.endredi@gmail.com

Hej hej!

Jag och en tjejkompis har siktet inställt på Val D'isere precis som ni. Har tittat lite på olika boende men som ni också har märkt är det svårt då man bara är två.
Men har hittat ett alternativ på http://www.alpservice.com/ där det finns små lägenheter för en massa folk (4-6st) och till ganska rimligt pris. ~4500 kronor per person, per månad.

Problemet är att hela summan för säsongen ska betalas cirka 8 veckor innan säsongsstart så man måste bestämma sig himla tidigt. Men är man flera så får man det rabatterat och det vill man ju!

Gå in och läs och om det låter intressant och släng gärna iväg ett mail till mig om ni vill slå er ihop för en kunglig säsong!

Ronja Österud
Ronja.Osterud@live.se

Hej! jag och en kompis planerar också att åka till vald'isere i vinter och håller på att kika runt på lägenhet nu. vi delar gärna boende med flera så det blir billigare! vi båda är 21 år gamla och kommer från gävle området. hör gärna av er om det låter intressant :) e.linneagunnarsson@gmail.com

Hej! Jag och en kompis planerar också på att åka till Val d'Isère i vinter och är som alla andra ute efter rumskamrater. Vi är två 19-åriga tjejer som bor i Sthlm. Har hittat två potentiella lägenheter men är också öppna för att hänga på andra alternativ!

Alina Germundson
alina@germundson.org

Senast ändrad:
alinagerm sa:
Hej! Jag och en kompis planerar också på att åka till Val d'Isère i vinter och är som alla andra ute efter rumskamrater. Vi är två 19-åriga tjejer som bor i Sthlm. Har hittat två potentiella lägenheter men är också öppna för att hänga på andra alternativ!

Alina Germundson
alina@germundson.org
Hej!

Dom två lägenheterna ni har hittat är det likadant som för oss att man ska betala hela summan i förskott?
Tänkte om det är så överallt i de här områdena eller om man kan hitta så att man betalar månad efter månad. Jag skulle tycka det kändes bättre nämligen, att inte betala allt på en gång. Men än så länge har jag inte hittat någon sån lägenhet. Hur ser du ut för er?

Mvh
Ronja

RonjaOsterud sa:
alinagerm sa:

Alina Germundson
alina@germundson.org
Hej!

Dom två lägenheterna ni har hittat är det likadant som för oss att man ska betala hela summan i förskott?
Tänkte om det är så överallt i de här områdena eller om man kan hitta så att man betalar månad efter månad. Jag skulle tycka det kändes bättre nämligen, att inte betala allt på en gång. Men än så länge har jag inte hittat någon sån lägenhet. Hur ser du ut för er?

Mvh
Ronja
Precis som för er vill dom ha hela summan i förskott!

Tillbaka
Topp