Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Rumskompis Val d'Isere sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pajkaluen" data-source="post: 462673" data-attributes="member: 72228"><p>Tja!!</p><p>Jag är en glad manlig 87a som har jobbat för länge i norge nu.</p><p>Är oehört intresserad på att rulla ut mitt liggunderlag i just eran lägenhet i Val d'Isere den här vintern.!</p><p></p><p>Val d'Isere har jag hört fint om..!</p><p>Har varit i serre chevalierre ett par veckor, där är det grymt schyst skogsåkning. Men jag börjar bli trött på att det inte är så särskilt snösäkert..</p><p></p><p>Hör av er om det finns plats till mig på gästlistan!</p><p>adda gärna msn, pajkaluen@hotmail.com</p><p></p><p>Ha de fint. David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pajkaluen, post: 462673, member: 72228"] Tja!! Jag är en glad manlig 87a som har jobbat för länge i norge nu. Är oehört intresserad på att rulla ut mitt liggunderlag i just eran lägenhet i Val d'Isere den här vintern.! Val d'Isere har jag hört fint om..! Har varit i serre chevalierre ett par veckor, där är det grymt schyst skogsåkning. Men jag börjar bli trött på att det inte är så särskilt snösäkert.. Hör av er om det finns plats till mig på gästlistan! adda gärna msn, pajkaluen@hotmail.com Ha de fint. David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Rumskompis Val d'Isere sökes
Tillbaka
Topp