Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
rumskompisar sökes ( st Anton / säsong )
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bogren" data-source="post: 480317" data-attributes="member: 36410"><p>jag är en av dom 5 som åker ner först (håll utkik efter sverigebussen haha) lärde känna dom som bodde där förra året och har haft många roliga nätter där borta kan jag lova. Ligger i pettneu med busshållplats utanför dörren. Bussarna går ungefär var 20 min om jag inte minns fel. </p><p></p><p>Tvättmaskin fanns förra året har jag för mig men funkade inte men dom ska ha renoverat saker i huset nu så kan ju hända att det finns annars är det inte långt till web and wash där man kan tvätta. Internet tror jag inte finns men som sagt web and wash haha. </p><p></p><p>vad du vill veta om sängarna vet jag inte och jag vet ju inte så mkt om dom heller mer än att det är 6 dubbelsängar har jag för mig i olika rum.</p><p></p><p>M2 vet jag inte ens vad det haha</p><p></p><p>Annars så är det ett ett hus på 3 våningar med massa rum. Är det nåt mer ni vill veta så är det bara skriva så kan jag kolla med dom som bodde där förra säsongen.</p><p></p><p>hyran är på 3500€ per månad oavsett hur många som bor där så ju fler desto bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bogren, post: 480317, member: 36410"] jag är en av dom 5 som åker ner först (håll utkik efter sverigebussen haha) lärde känna dom som bodde där förra året och har haft många roliga nätter där borta kan jag lova. Ligger i pettneu med busshållplats utanför dörren. Bussarna går ungefär var 20 min om jag inte minns fel. Tvättmaskin fanns förra året har jag för mig men funkade inte men dom ska ha renoverat saker i huset nu så kan ju hända att det finns annars är det inte långt till web and wash där man kan tvätta. Internet tror jag inte finns men som sagt web and wash haha. vad du vill veta om sängarna vet jag inte och jag vet ju inte så mkt om dom heller mer än att det är 6 dubbelsängar har jag för mig i olika rum. M2 vet jag inte ens vad det haha Annars så är det ett ett hus på 3 våningar med massa rum. Är det nåt mer ni vill veta så är det bara skriva så kan jag kolla med dom som bodde där förra säsongen. hyran är på 3500€ per månad oavsett hur många som bor där så ju fler desto bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
rumskompisar sökes ( st Anton / säsong )
Tillbaka
Topp