Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
rumspolare sökes till lgh i champoluc, italien!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wedis-freeski" data-source="post: 252185" data-attributes="member: 69005"><p>Tjaba stoerik. jag kan iaf inte åka föränns innan den 20 jan. eftersom jag tyvärr har mitt slutseminarium för min uppsats då. Tänkte damma iväg helgen efter det. Skall kolla med hyresvärden vad som gäller etc efter nyår. Men ring mig om du är intresserad som sagt för mer info om läget å så vidare <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>073-5250446 </p><p>Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wedis-freeski, post: 252185, member: 69005"] Tjaba stoerik. jag kan iaf inte åka föränns innan den 20 jan. eftersom jag tyvärr har mitt slutseminarium för min uppsats då. Tänkte damma iväg helgen efter det. Skall kolla med hyresvärden vad som gäller etc efter nyår. Men ring mig om du är intresserad som sagt för mer info om läget å så vidare :) 073-5250446 Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
rumspolare sökes till lgh i champoluc, italien!
Tillbaka
Topp