Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rustler 9 eller ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1197170" data-attributes="member: 138899"><p>Testa ett par riktiga pistracers, Völkl Racetiger GSR, Nordica Dobermann GSR, Rossignol Hero Master eller annan riktigt vass pistskida.</p><p>Så får du något helt annat än dina breda. En allmountain frontside Carver som Brahma, Enforcer Mm är inte närheten av prestandan i dom jag tipsade. Jag tycker det blir fel att köpa en Allmountain när du har sådana.</p><p>Jag själv har sålt av mina. Kör med Head SLR World Cup Rebels, Nórdica Doberman GSR, Blizzard Bonafide, Head Cyclic 115 och Line Sick Day 125. En bra mix, allmountain 85-95mm saknar jag inte alls, hade tidigare Pinnacle 88 och RTM84 V-Werks. Men dom var liksom inte riktigt jäkla bra på något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1197170, member: 138899"] Testa ett par riktiga pistracers, Völkl Racetiger GSR, Nordica Dobermann GSR, Rossignol Hero Master eller annan riktigt vass pistskida. Så får du något helt annat än dina breda. En allmountain frontside Carver som Brahma, Enforcer Mm är inte närheten av prestandan i dom jag tipsade. Jag tycker det blir fel att köpa en Allmountain när du har sådana. Jag själv har sålt av mina. Kör med Head SLR World Cup Rebels, Nórdica Doberman GSR, Blizzard Bonafide, Head Cyclic 115 och Line Sick Day 125. En bra mix, allmountain 85-95mm saknar jag inte alls, hade tidigare Pinnacle 88 och RTM84 V-Werks. Men dom var liksom inte riktigt jäkla bra på något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rustler 9 eller ?
Tillbaka
Topp