Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rustler 9 eller ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="larsrudal" data-source="post: 1197178" data-attributes="member: 81429"><p>Håller med GoranC i princip. Om man har fler par skidor skall de ha olika egenskaper. Vad är annars poängen? Om du redan har 3 par skidor med runt 106 mm midja tycker jag det är meningslöst att köpa något med över 90 mm midja. Sen beror det ju på hur många par skidor man orkar kånka runt med och vilken åkning man prioriterar. För åkning i Härjedalen/Jämtland/Sthlm har jag Brahma. I Chamonix kör jag på Rustler 11. Sen har man ju så klart lite annat i garderoben men de ser rätt lite action om jag ska va ärlig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="larsrudal, post: 1197178, member: 81429"] Håller med GoranC i princip. Om man har fler par skidor skall de ha olika egenskaper. Vad är annars poängen? Om du redan har 3 par skidor med runt 106 mm midja tycker jag det är meningslöst att köpa något med över 90 mm midja. Sen beror det ju på hur många par skidor man orkar kånka runt med och vilken åkning man prioriterar. För åkning i Härjedalen/Jämtland/Sthlm har jag Brahma. I Chamonix kör jag på Rustler 11. Sen har man ju så klart lite annat i garderoben men de ser rätt lite action om jag ska va ärlig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rustler 9 eller ?
Tillbaka
Topp