Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rustler 9 eller ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sale" data-source="post: 1198145" data-attributes="member: 138997"><p>Går i samma köp-tankar! </p><p>Förutom dom du nämner har jag funderat på Völkl Kendo (88 i midja). Inte testat rustler 9an så kan inte jämföra mot den, men kendon är väldigt lik enforcer och brahma i aspekten allmountainskida med tydligt pistfokus. Rustlern har jag uppfattat som mer lekfull än dessa andra, eller va känner du som testat den? Säg mot enforcer tex, är den inte sämre på kantgrepp men lättare och smidigare (roligare på påskslasket)?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sale, post: 1198145, member: 138997"] Går i samma köp-tankar! Förutom dom du nämner har jag funderat på Völkl Kendo (88 i midja). Inte testat rustler 9an så kan inte jämföra mot den, men kendon är väldigt lik enforcer och brahma i aspekten allmountainskida med tydligt pistfokus. Rustlern har jag uppfattat som mer lekfull än dessa andra, eller va känner du som testat den? Säg mot enforcer tex, är den inte sämre på kantgrepp men lättare och smidigare (roligare på påskslasket)? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rustler 9 eller ?
Tillbaka
Topp