Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rustler 9 vs Rustler 10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supermarium" data-source="post: 1331905" data-attributes="member: 176752"><p>Om du mest kommer att hålla till utanför pist skulle jag definitivt ta 10. Jag tycker att man vinner ganska mycket i flyt på den extra centimetern, men man tappar knappt något i stabilitet. Eftersom rockern både fram och bak är så lång och hög känns skidan kort och enkel att få runt bland träden. Jag håller med om att 11 är lite väl klumpig för skandinavien, men 10 och 11 är rätt olika skulle jag säga. </p><p></p><p>Med det sagt så kan du inte välja fel. Det är världens roligaste skidserie, imo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supermarium, post: 1331905, member: 176752"] Om du mest kommer att hålla till utanför pist skulle jag definitivt ta 10. Jag tycker att man vinner ganska mycket i flyt på den extra centimetern, men man tappar knappt något i stabilitet. Eftersom rockern både fram och bak är så lång och hög känns skidan kort och enkel att få runt bland träden. Jag håller med om att 11 är lite väl klumpig för skandinavien, men 10 och 11 är rätt olika skulle jag säga. Med det sagt så kan du inte välja fel. Det är världens roligaste skidserie, imo. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rustler 9 vs Rustler 10
Tillbaka
Topp