Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Rutinerade rävar hjälp mig att klä mig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 989117" data-attributes="member: 54815"><p>Ull är att rekommendera! Själv gillar jag inte riktigt att ha det underst, så jag kör Craft Pro Warm eller vad det heter underst, och sen merinoull ovanpå det, som lager 1,5 typ, och det fungerar rätt bra. Dock blir det antagligen bättre med ullen närmast kroppen.</p><p></p><p>Angående jacka/byxor så är väl tipset att prova ordentligt, särskilt om du ska ha ryggskydd under. Gore Tex Pro Shell är väl i princip bäst, men frågan är om du kommer behöva det en vecka i Åre. Annars är det rätt personligt, själv tycker jag att bibs är det bästa som finns, och fattar inte varför inte all byxor har det. Men som sagt, pröva.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 989117, member: 54815"] Ull är att rekommendera! Själv gillar jag inte riktigt att ha det underst, så jag kör Craft Pro Warm eller vad det heter underst, och sen merinoull ovanpå det, som lager 1,5 typ, och det fungerar rätt bra. Dock blir det antagligen bättre med ullen närmast kroppen. Angående jacka/byxor så är väl tipset att prova ordentligt, särskilt om du ska ha ryggskydd under. Gore Tex Pro Shell är väl i princip bäst, men frågan är om du kommer behöva det en vecka i Åre. Annars är det rätt personligt, själv tycker jag att bibs är det bästa som finns, och fattar inte varför inte all byxor har det. Men som sagt, pröva. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Rutinerade rävar hjälp mig att klä mig!
Tillbaka
Topp