Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rutinerade St. Anton säsongare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arrebarr" data-source="post: 564100" data-attributes="member: 44773"><p>Hej</p><p></p><p>Jag jobbar med ett projekt där jag tar reda på hur bilden kring "säsongandet" bland Svenskar i alperna ser ut. Frågor jag ställer mig är: Vart åker säsongaren? Hur länge stannar säsongaren? Vad har de för mål med säsongen? Vad har säsongaren för behov? etc.</p><p></p><p>Jag har funnit det väldigt svårt att hitta någon statistik och åsikter kring den här frågeställningen just i St. Anton. Eftersom St. Anton är en av de absolut populäraste skidorterna bland Svenska säsongare så är detta väldigt olyckligt för undersökningen. Jag söker därför flera personer som gjort flertalet säsonger nere i St. Anton som är beredda på att svara på en del frågor för att ha möjligheten att fylla luckan av information jag saknar.</p><p></p><p>Jag är väldigt tacksam om ni vill ge eran syn på St. Anton som "säsongsort". Skicka gärna ett E-mail till mig på arvid.agrenius@gmail.com så kan vi diskutera St. Anton där.</p><p></p><p>Mvh </p><p></p><p>Arvid Agrenius</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arrebarr, post: 564100, member: 44773"] Hej Jag jobbar med ett projekt där jag tar reda på hur bilden kring "säsongandet" bland Svenskar i alperna ser ut. Frågor jag ställer mig är: Vart åker säsongaren? Hur länge stannar säsongaren? Vad har de för mål med säsongen? Vad har säsongaren för behov? etc. Jag har funnit det väldigt svårt att hitta någon statistik och åsikter kring den här frågeställningen just i St. Anton. Eftersom St. Anton är en av de absolut populäraste skidorterna bland Svenska säsongare så är detta väldigt olyckligt för undersökningen. Jag söker därför flera personer som gjort flertalet säsonger nere i St. Anton som är beredda på att svara på en del frågor för att ha möjligheten att fylla luckan av information jag saknar. Jag är väldigt tacksam om ni vill ge eran syn på St. Anton som "säsongsort". Skicka gärna ett E-mail till mig på arvid.agrenius@gmail.com så kan vi diskutera St. Anton där. Mvh Arvid Agrenius [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rutinerade St. Anton säsongare?
Tillbaka
Topp