Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ryanair
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DJElo" data-source="post: 849908" data-attributes="member: 119206"><p>forutom att ryanair tar betalt sjukt mycke for varje stracka sa som nid sa sa maste du betala for incheck,ta sig till/fran skavsta etc etc..</p><p>kollade bara upp ett snabbt pris pa norwegian :sthlm-geneve slutet av feb, 1 vecka.. runt 1000 spann tur/retur + 470 i skid baggage (tur/retur,235 varje stracka)+140(ett 20kg koli tur/retur) =1600 spann typ</p><p>sen resa geneve till grenoble med bus/tag kan man kopa tur/retur biljett for runt 50/60 euro.. sa totalt runt 2100 spann..</p><p>samma pa ryan air (hittade resa pa lordag dit och 2 veckor senare lordag tillbaka, fanns inga platser pa nat annat datum runt slutet av feb kostnad 890 typ, 1 koli max 20kg =660,1 par skidor=880..sa totalt nastan 2.4..och da kanske ryan air fortf. klagar om din skidvaska ar for tung etc..for lang etc..och sa flyger du i stolar som e helt galet sma o tranga...dessutom sa e det val runt 140 sthlm-skavsta eller hur ? med pendeln sthlm-arlanda e det typ 40/50 eller sa,det va iaf det jag betala for nan vecka sen nar jag flog med norwegian till oslo.</p><p>sa jag skulle verkligen kolla om det e vart med ryanair altsa..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DJElo, post: 849908, member: 119206"] forutom att ryanair tar betalt sjukt mycke for varje stracka sa som nid sa sa maste du betala for incheck,ta sig till/fran skavsta etc etc.. kollade bara upp ett snabbt pris pa norwegian :sthlm-geneve slutet av feb, 1 vecka.. runt 1000 spann tur/retur + 470 i skid baggage (tur/retur,235 varje stracka)+140(ett 20kg koli tur/retur) =1600 spann typ sen resa geneve till grenoble med bus/tag kan man kopa tur/retur biljett for runt 50/60 euro.. sa totalt runt 2100 spann.. samma pa ryan air (hittade resa pa lordag dit och 2 veckor senare lordag tillbaka, fanns inga platser pa nat annat datum runt slutet av feb kostnad 890 typ, 1 koli max 20kg =660,1 par skidor=880..sa totalt nastan 2.4..och da kanske ryan air fortf. klagar om din skidvaska ar for tung etc..for lang etc..och sa flyger du i stolar som e helt galet sma o tranga...dessutom sa e det val runt 140 sthlm-skavsta eller hur ? med pendeln sthlm-arlanda e det typ 40/50 eller sa,det va iaf det jag betala for nan vecka sen nar jag flog med norwegian till oslo. sa jag skulle verkligen kolla om det e vart med ryanair altsa.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ryanair
Tillbaka
Topp