Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ryanair
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 850696" data-attributes="member: 83225"><p>Många klagar på Ryanair och deras avgifter. Jag kan bara säga att när jag bokade Grenoble tur och retur för v.10-11 så landade det på en tusenlapp ungefär. Sen la jag till skidorna också och då slutade det med 2000. Om jag ska vara ärlig så kan jag itne säga att jag tycker det känns så dyrt. Om man vill snåla lite extra så kan man bara strunta i att ha vanligt incheckat bagage med sig eftersom du får ha 20 kilo i skidbagen. 20 kg o skidbag plus handbagage känns som att det räcker rätt långt. Sen när det gäller transfer så skulle jag rekommendera Turin om du nu ska till Serre. Sen skulle jag kikat på hyrbil (även om du är själv så brukar det ligga på kanske en tusenlapp för en vecka för minsta bilen)eftersom man får rätt schyssta deals med Hertz om man flyger Ryanair. Visserligen är standardtågen jäkligt billiga i Italien men de tar ju i gengäld rejält med tid. Sen brukar alltid bussarna i samband med alporter vara ganska rejält prissatta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 850696, member: 83225"] Många klagar på Ryanair och deras avgifter. Jag kan bara säga att när jag bokade Grenoble tur och retur för v.10-11 så landade det på en tusenlapp ungefär. Sen la jag till skidorna också och då slutade det med 2000. Om jag ska vara ärlig så kan jag itne säga att jag tycker det känns så dyrt. Om man vill snåla lite extra så kan man bara strunta i att ha vanligt incheckat bagage med sig eftersom du får ha 20 kilo i skidbagen. 20 kg o skidbag plus handbagage känns som att det räcker rätt långt. Sen när det gäller transfer så skulle jag rekommendera Turin om du nu ska till Serre. Sen skulle jag kikat på hyrbil (även om du är själv så brukar det ligga på kanske en tusenlapp för en vecka för minsta bilen)eftersom man får rätt schyssta deals med Hertz om man flyger Ryanair. Visserligen är standardtågen jäkligt billiga i Italien men de tar ju i gengäld rejält med tid. Sen brukar alltid bussarna i samband med alporter vara ganska rejält prissatta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ryanair
Tillbaka
Topp