Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ryggont :/
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 836524" data-attributes="member: 83225"><p>Träna massor... Nu är det ju tyvärr lite sent att börja bygga ordentligt inför säsongen. Jag skulle annars rekommendera rejäl bålträning, även "off-season" och kanske börja hoppa trampolin (stor studsmatta, inte sånt du hoppar ner i vatten ifrån...) när du byggt upp ryggen lite? Trampolin är jäkligt bra stabilitetsträning och dessutom får du ju öva på tricken så du lär dig att kontrollera kroppen i luften.</p><p></p><p>Jag är långt ifrån nån expert på sånt här men jag har stora problem med delar av kroppen själv och det kommer av dålig grundträning i unga år så se till att sköt grundfysiken när kroppen är ung och snabbläkande...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 836524, member: 83225"] Träna massor... Nu är det ju tyvärr lite sent att börja bygga ordentligt inför säsongen. Jag skulle annars rekommendera rejäl bålträning, även "off-season" och kanske börja hoppa trampolin (stor studsmatta, inte sånt du hoppar ner i vatten ifrån...) när du byggt upp ryggen lite? Trampolin är jäkligt bra stabilitetsträning och dessutom får du ju öva på tricken så du lär dig att kontrollera kroppen i luften. Jag är långt ifrån nån expert på sånt här men jag har stora problem med delar av kroppen själv och det kommer av dålig grundträning i unga år så se till att sköt grundfysiken när kroppen är ung och snabbläkande... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ryggont :/
Tillbaka
Topp