Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ryggont :/
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Psandersjoo" data-source="post: 836677" data-attributes="member: 68858"><p>kan berätta och rekommendera till <strong>ALLA</strong> att det är bra att gå till naprapat även fast man inte har ont. Jag gick förra veckan, bara för säkerhets skull. För att denna sport sliter mycket på bl.a rygg så kan det vara bra att kolla upp så allt ser bra ut. Och utan att jag hade ont så kunde han se att ryggen redan var sliten och jag har bara hållt på med denna sport i ca 3 år. Och det är ju diskarna som blir slitna, om man som jeppe säger, inte landar mjukt med hela kroppen utan landar i botten och försöker stå tricket så stäckt som möjligt. </p><p></p><p>Och man behöver inte "knäcka ut" ryggen osv hos naprapater. Utan strechövningar, andra övningar som i mitt fall visade sig vara nyttigt för bl.a stel höft på ena sidan, sättning i ryggslutet, allt utan att jag visste om det. </p><p></p><p>så rekomeenderar att alla bör gå nån gång om man aldrig besökt naprapat eller liknande tidigare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Psandersjoo, post: 836677, member: 68858"] kan berätta och rekommendera till [b]ALLA[/b] att det är bra att gå till naprapat även fast man inte har ont. Jag gick förra veckan, bara för säkerhets skull. För att denna sport sliter mycket på bl.a rygg så kan det vara bra att kolla upp så allt ser bra ut. Och utan att jag hade ont så kunde han se att ryggen redan var sliten och jag har bara hållt på med denna sport i ca 3 år. Och det är ju diskarna som blir slitna, om man som jeppe säger, inte landar mjukt med hela kroppen utan landar i botten och försöker stå tricket så stäckt som möjligt. Och man behöver inte "knäcka ut" ryggen osv hos naprapater. Utan strechövningar, andra övningar som i mitt fall visade sig vara nyttigt för bl.a stel höft på ena sidan, sättning i ryggslutet, allt utan att jag visste om det. så rekomeenderar att alla bör gå nån gång om man aldrig besökt naprapat eller liknande tidigare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ryggont :/
Tillbaka
Topp