Ryggplatta

• Trådstartare Trådstartare FPelle
  • Start datum Start datum
F

FPelle

Guest
Ryggplatta
Tjenare. ja vet att de börjar bli lite uttjatat med dessa inlägg men denna e inte riktigt lik dom andra.
Ja behöver köpa en ryggplatta med de e så att ProTec finns nästan inte kvar för de e så slutsålt.
sen så är ja bara 160cm lång typ efter som ja är ung.
så till min stora fråga:
finns det någon som skulle passa mer en ProTec?
inte nått MC skydd eller mer en för 1000:- för det e inte ja som ska betala.

tack på föhand

Ryggplatta
Tjenare Pelleee

ProTec har som sagt en modell för åkare under 170 cm (ca) samt UFO har en liknande modell så är någon hundring dyrare än förutnämda. Sedan har finns det ett märke som heter Ice Tool som har en mycket fin väst-modell som heter Spine Jacket, meshväst fram med skydd för revbenen samt njurbälte & ryggskydd bak , och det kostar 850:-. Om du är intresserad så så kan jag fixa dessa modeller till dig // Anders

Ryggplatta
jag använder ett bra ryggskyyd som heter UFO och jag är själv 160 typ. jag har haft de i en sesong och de är jätte skönt skyddar bra. mitt kostade bara 700 kr och de är ett bra pris!

Ryggplatta
jag använder ett bra ryggskyyd som heter UFO och jag är själv 160 typ. jag har haft de i en sesong och de är jätte skönt skyddar bra. mitt kostade bara 700 kr och de är ett bra pris!

Ryggplatta
Jag är ca.160 lång och kör med ett scott ryggskyd.det funkar bra och är inte allt för dyr jag köpte mitt för 600 tror jag

Tillbaka
Topp