Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck <40 liter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 1022192" data-attributes="member: 74439"><p>Dum har jag verkligen inte varit, det är snarare den som inte vill förstå vad jag skriver som är dum. Men om det uppfattades som otrevligt ber jag om ursäkt, det var verkligen inte min mening.</p><p></p><p>Angående vilka modeller som fanns för tjugo år sedan så är det inte så svårt. Ta valfri ABS säck som fanns på marknaden då och stoppa i vätskepåsen i den så är det klappat och klart!</p><p></p><p>JohanKristofers, det är bara att läsa de trådar som redan existerar om du vill ha mer handfasta tips, det har som sagt inte hänt något av betydelse sedan de var aktuella. Surfa runt på olika sidor och se vad som finns på marknaden idag, läs och jämför om du inte vill testa i butik först utan köpa grisen i säcken. Din kravprofil är ju inte ens i närheten av att vara tillräcklig för att kunna säga köp modell X av märke Y, så länge du nöjer dig med att kunna fästa skidor och isyxor så duger ju 99% av alla säckar som marknadsförs mot skidåkare och isklättrare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 1022192, member: 74439"] Dum har jag verkligen inte varit, det är snarare den som inte vill förstå vad jag skriver som är dum. Men om det uppfattades som otrevligt ber jag om ursäkt, det var verkligen inte min mening. Angående vilka modeller som fanns för tjugo år sedan så är det inte så svårt. Ta valfri ABS säck som fanns på marknaden då och stoppa i vätskepåsen i den så är det klappat och klart! JohanKristofers, det är bara att läsa de trådar som redan existerar om du vill ha mer handfasta tips, det har som sagt inte hänt något av betydelse sedan de var aktuella. Surfa runt på olika sidor och se vad som finns på marknaden idag, läs och jämför om du inte vill testa i butik först utan köpa grisen i säcken. Din kravprofil är ju inte ens i närheten av att vara tillräcklig för att kunna säga köp modell X av märke Y, så länge du nöjer dig med att kunna fästa skidor och isyxor så duger ju 99% av alla säckar som marknadsförs mot skidåkare och isklättrare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck <40 liter
Tillbaka
Topp