Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck Arva Rescuer 32
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MikeGyver" data-source="post: 1038033" data-attributes="member: 72768"><p>Har kollat på en Rescuer 32 och undrar om någon har erfarenhet och kommentarer om hur säcken funkar. Den verkar ok med skilda fack för lavinutrustning och övriga prylar men jag är rädd att den blir opraktisk att använda då man ska in i säcken endera från fronten eller så från ryggsidan mellan bärremmarna. En fullpackad säck ger ju dessutom en helt annan bild och känsla än när den hänger tom ibutikshyllan. Tacksam för svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MikeGyver, post: 1038033, member: 72768"] Har kollat på en Rescuer 32 och undrar om någon har erfarenhet och kommentarer om hur säcken funkar. Den verkar ok med skilda fack för lavinutrustning och övriga prylar men jag är rädd att den blir opraktisk att använda då man ska in i säcken endera från fronten eller så från ryggsidan mellan bärremmarna. En fullpackad säck ger ju dessutom en helt annan bild och känsla än när den hänger tom ibutikshyllan. Tacksam för svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck Arva Rescuer 32
Tillbaka
Topp