Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck Behövs!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hpulver" data-source="post: 590441" data-attributes="member: 49680"><p>Jag har under snart 4 säsonger använt Osprey Switch 25+5 samt 40+5 (den senare för toppturer då man kan behöva lite större lastutrymme).</p><p></p><p>Just dessa modeller tillverkas inte längre men jag har sett vissa exemplar ute på nätet. </p><p></p><p>Ospreys skidsäckar är väl genomtänkta för förvaring av alla möjliga prylar som hör skidåkningen till(spade, sond, vattenpåse med slangen i axelremmen, justerbar för rätt rygglängd, mm) och flera alternativ till hur du hänger på skidorna.</p><p></p><p>Nyare modeller som Osprey Kode 22 verkar vara lika genomtänkt som föregångarna Switch så jag vågar nog rekommendera den.</p><p></p><p>Kan du dock få tag på en switch 25+5 kommer du inte att bli besviken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hpulver, post: 590441, member: 49680"] Jag har under snart 4 säsonger använt Osprey Switch 25+5 samt 40+5 (den senare för toppturer då man kan behöva lite större lastutrymme). Just dessa modeller tillverkas inte längre men jag har sett vissa exemplar ute på nätet. Ospreys skidsäckar är väl genomtänkta för förvaring av alla möjliga prylar som hör skidåkningen till(spade, sond, vattenpåse med slangen i axelremmen, justerbar för rätt rygglängd, mm) och flera alternativ till hur du hänger på skidorna. Nyare modeller som Osprey Kode 22 verkar vara lika genomtänkt som föregångarna Switch så jag vågar nog rekommendera den. Kan du dock få tag på en switch 25+5 kommer du inte att bli besviken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck Behövs!
Tillbaka
Topp