Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck Daypack topptur - Vilken rekommenderar ni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berglund16" data-source="post: 1195454" data-attributes="member: 157105"><p>Hej, jag kör själv på en Dynafit Free 32 om jag ska tura och vill ha med mig massa saker. Den är smidig att ha på sig och har bra packegenskaper. Dock ingen lavinrygga.</p><p></p><p>Har en Pieps Jetforce 28 om det ska åkas offpist, direkt blir ryggsäcken lite tyngre och inte alls lika bra packmöjligheter. Kolla in de nya lavinsäckarna som släpps i år med möjlighet att bygga på packvolym beroende på situation. </p><p></p><p>Sammanfattningsvis så kan jag rekommendera Dynafit Free 32 om du inte behöver en lavinrygga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berglund16, post: 1195454, member: 157105"] Hej, jag kör själv på en Dynafit Free 32 om jag ska tura och vill ha med mig massa saker. Den är smidig att ha på sig och har bra packegenskaper. Dock ingen lavinrygga. Har en Pieps Jetforce 28 om det ska åkas offpist, direkt blir ryggsäcken lite tyngre och inte alls lika bra packmöjligheter. Kolla in de nya lavinsäckarna som släpps i år med möjlighet att bygga på packvolym beroende på situation. Sammanfattningsvis så kan jag rekommendera Dynafit Free 32 om du inte behöver en lavinrygga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck Daypack topptur - Vilken rekommenderar ni?
Tillbaka
Topp