Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ryggsäck med bärrem för snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 95144" data-attributes="member: 40117"><p>BigAir: 11 L duger fint när man är runt ett liftsytem och härjar, typ nordals, abisko, kittel etc. Ska du på mer avancerade toppturer så kan den ju vara i minsta laget. Har även en Extrem DayPack 700 på 25L som jag änvänder i bland, men tycker oftast att det är för mycket utrymme över som gör att det blir lite för mycket som slänger omkring på ryggen.</p><p></p><p>Upplever åxå att om man har en lite större rygsäck så packar man med lite mer grejjer som man egentligen inte behöver. I min väska får jag plats med min spade, sond, tunn fleacetröjja och lite verktyg, samt en liten thermos och en kexchoklad.</p><p>Själv behöver jag inte så mycket mer.</p><p></p><p>Dock så har jag inte testat fästa snöskor på den och åka ned med det, kan hända att det är lite problem med det, men det är inget jag har saknat hitills iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 95144, member: 40117"] BigAir: 11 L duger fint när man är runt ett liftsytem och härjar, typ nordals, abisko, kittel etc. Ska du på mer avancerade toppturer så kan den ju vara i minsta laget. Har även en Extrem DayPack 700 på 25L som jag änvänder i bland, men tycker oftast att det är för mycket utrymme över som gör att det blir lite för mycket som slänger omkring på ryggen. Upplever åxå att om man har en lite större rygsäck så packar man med lite mer grejjer som man egentligen inte behöver. I min väska får jag plats med min spade, sond, tunn fleacetröjja och lite verktyg, samt en liten thermos och en kexchoklad. Själv behöver jag inte så mycket mer. Dock så har jag inte testat fästa snöskor på den och åka ned med det, kan hända att det är lite problem med det, men det är inget jag har saknat hitills iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ryggsäck med bärrem för snowboard?
Tillbaka
Topp