Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck med inbyggt ryggskydd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NJohansson" data-source="post: 140697" data-attributes="member: 48533"><p>Hej,</p><p>har haft för planer att köpa en ryggplatta inför säsongen. Men då jag även behöver en ny ryggsäck har jag börjat fundera på att kanske införskaffa en ryggsäck med inbyggt ryggskydd. Har sett lite av dem i Brant bland annat.</p><p>Så jag tänkte höra om det är någon här som har erfarenheter av ovan sagda och vill dela med sig av dessa? Ett kriterie är att ryggsäcken måste ha någon form av spännanordning för att fästa skidorna i, den ska även vara relativt liten då jag ändå inte planerar att använda den på några långturer, likaså vill jag att den inte ska vara allt för klumpig för att kanske ta en sväng i parken. Jag är 175 cm lång.</p><p>Ska helst vara en säck som finns att beställa från internet och priset bör vara åtminstonde lite humant, allt vad det nu kan innebära...</p><p>Något övrigt ni behöver veta för att kunna komma med vettiga tips så skriv gärna det här.</p><p></p><p>Tackar så hjärtligt på förhand.</p><p>/Johansson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NJohansson, post: 140697, member: 48533"] Hej, har haft för planer att köpa en ryggplatta inför säsongen. Men då jag även behöver en ny ryggsäck har jag börjat fundera på att kanske införskaffa en ryggsäck med inbyggt ryggskydd. Har sett lite av dem i Brant bland annat. Så jag tänkte höra om det är någon här som har erfarenheter av ovan sagda och vill dela med sig av dessa? Ett kriterie är att ryggsäcken måste ha någon form av spännanordning för att fästa skidorna i, den ska även vara relativt liten då jag ändå inte planerar att använda den på några långturer, likaså vill jag att den inte ska vara allt för klumpig för att kanske ta en sväng i parken. Jag är 175 cm lång. Ska helst vara en säck som finns att beställa från internet och priset bör vara åtminstonde lite humant, allt vad det nu kan innebära... Något övrigt ni behöver veta för att kunna komma med vettiga tips så skriv gärna det här. Tackar så hjärtligt på förhand. /Johansson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck med inbyggt ryggskydd
Tillbaka
Topp