Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck och ryggskydd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reine" data-source="post: 908871" data-attributes="member: 13429"><p>Senaste åren har jag kört med Black Diamond Covert, Outlaw och Agent</p><p>Alla sitter bra tycker jag, har även tidigare kört med Dakine helli pro samt The north face patrol.</p><p></p><p>Tycker att alla ryggor fungerar lika bra, The north face satt möjligt stabilare när man hoppar och studsar.</p><p>Black diamond Covert Har två bra saker, Goggle ficka och hjälm säck, tyckte det verkade onödigt men sjukt skönt att sätta fast hjälmen i den när man hikar, så slipper man en svingande hjälm på ryggen.</p><p></p><p>Men som sagt, jag har aldrig varit missnöjd med en ryggsäck så jag vet inte hur mycket hjälp jag kan vara.</p><p>Dock så är det viktigaste för mig de olika sätten att fästa skidorna på, gillar själv att ha de fästa på varsin sida om ryggan istället för längst bak på diagonalen, blir tungt och skev vikt när man går.</p><p></p><p>Covert och Patrol har båda möjligheterna. Men det är det många ryggor som har.</p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reine, post: 908871, member: 13429"] Senaste åren har jag kört med Black Diamond Covert, Outlaw och Agent Alla sitter bra tycker jag, har även tidigare kört med Dakine helli pro samt The north face patrol. Tycker att alla ryggor fungerar lika bra, The north face satt möjligt stabilare när man hoppar och studsar. Black diamond Covert Har två bra saker, Goggle ficka och hjälm säck, tyckte det verkade onödigt men sjukt skönt att sätta fast hjälmen i den när man hikar, så slipper man en svingande hjälm på ryggen. Men som sagt, jag har aldrig varit missnöjd med en ryggsäck så jag vet inte hur mycket hjälp jag kan vara. Dock så är det viktigaste för mig de olika sätten att fästa skidorna på, gillar själv att ha de fästa på varsin sida om ryggan istället för längst bak på diagonalen, blir tungt och skev vikt när man går. Covert och Patrol har båda möjligheterna. Men det är det många ryggor som har. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck och ryggskydd?
Tillbaka
Topp