Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck och ryggskydd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 908914" data-attributes="member: 74439"><p>Mycket bra har redan sagts i tråden, men jag passar på att ventilera mina åsikter jag med!</p><p>Jag upplever att man tappar känsla för säcken med ett ryggskydd, den sitter mindre "tight" i mitt tycke.</p><p>Därför är det ännu viktigare att man, likt GOS säger, hittar ett ryggskydd som passar just din kropp. Häftiga märken är häftiga, dyra prislappar är dyra men bra passform är nödvändigt! Det samma gäller för valet av ryggsäck, fundera lite på vilka funktioner du vill att din säck ska ha och pröva sedan de alternativ som uppfyller din kravspec. och väljer den modell som passar just dig bäst, alla är vi olika och det finns inte en ultimat ryggsäck som är bäst för alla. Tänk pjäxor!</p><p>Med bra passform på såväl ryggskydd som ryggsäck så är det mesta av problemet löst!</p><p>Och självklart blir det svettigt om man hudar, men det beror på ryggskyddet, det spelar alltså ingen roll om man har ryggsäck på sig eller inte i det läget...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 908914, member: 74439"] Mycket bra har redan sagts i tråden, men jag passar på att ventilera mina åsikter jag med! Jag upplever att man tappar känsla för säcken med ett ryggskydd, den sitter mindre "tight" i mitt tycke. Därför är det ännu viktigare att man, likt GOS säger, hittar ett ryggskydd som passar just din kropp. Häftiga märken är häftiga, dyra prislappar är dyra men bra passform är nödvändigt! Det samma gäller för valet av ryggsäck, fundera lite på vilka funktioner du vill att din säck ska ha och pröva sedan de alternativ som uppfyller din kravspec. och väljer den modell som passar just dig bäst, alla är vi olika och det finns inte en ultimat ryggsäck som är bäst för alla. Tänk pjäxor! Med bra passform på såväl ryggskydd som ryggsäck så är det mesta av problemet löst! Och självklart blir det svettigt om man hudar, men det beror på ryggskyddet, det spelar alltså ingen roll om man har ryggsäck på sig eller inte i det läget... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck och ryggskydd?
Tillbaka
Topp