Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck och ryggskydd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakbob" data-source="post: 911513" data-attributes="member: 34883"><p>Jag hoppar in o ställer en fråga här jag med.</p><p></p><p>En aningen större ryggsäck, ca 35-45 liter, som kommer att användas som handbagage på resor och sedan sitta på ryggen under dagsturer. Gärna en som "alltid" fungerar då jag inte är ett fan av att köpa vinterryggsäckar + sommarryggsäckar. </p><p>Snowboarden får gärna gå att få plats med där bak, och naturligtvis lavinutrustning + lite till. Ett insides fack till laptop uppskattas mycket.</p><p></p><p>Till diskussionen om ryggskydd + ryggsäck.. Mitt problem är när man ska gå och svettas. Ryggskyddet över underställströjan brukar bli en riktigt svettig historia och det känns inte alls omöjligt att jag kommer att dra ner på ryggskyddet framöver därför. Att ta av och på det för varje gång är inte heller jätteskoj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakbob, post: 911513, member: 34883"] Jag hoppar in o ställer en fråga här jag med. En aningen större ryggsäck, ca 35-45 liter, som kommer att användas som handbagage på resor och sedan sitta på ryggen under dagsturer. Gärna en som "alltid" fungerar då jag inte är ett fan av att köpa vinterryggsäckar + sommarryggsäckar. Snowboarden får gärna gå att få plats med där bak, och naturligtvis lavinutrustning + lite till. Ett insides fack till laptop uppskattas mycket. Till diskussionen om ryggskydd + ryggsäck.. Mitt problem är när man ska gå och svettas. Ryggskyddet över underställströjan brukar bli en riktigt svettig historia och det känns inte alls omöjligt att jag kommer att dra ner på ryggskyddet framöver därför. Att ta av och på det för varje gång är inte heller jätteskoj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck och ryggskydd?
Tillbaka
Topp